ilkyazt Kalabalık ortamda insanın tahammülü azalıyor. Çünkü annenle vakit geçirmek istiyorsun, oturup sohbet etmek, çay içmek vs. Bebek bırakmayınca kötü oluyor, ya da iş güç koşturma oluyor falan bebekte uyumayıp durmayınca sinirler geriliyor. Ama evde tamamen ona odaklı oluyorsun. Bende de böyle çünkü 🥲