Mommyhann Abcdefgh Arçeliğin kurutma makinelerinden genelde herkes cok memnun ben 800 KM kullanıyorm cok memnunum
Aminehumamoms Abcdefgh beko km90 kullanıyorum arçelikle aynı firmada üretiliyor zaten harika birşey 2 yıldır kullanıyorum
Abcdefgh aven alalı bi kaç gün oldu daha kurulum yapılmadı yerim hazır olmadığı için ama kazanının Çelik olmadığını galvaniz kazan olduğunu okudum bi kaç yerde sanırım kıyafeleri daha çabuk yıpratıyormuş öyle olunca aklıma takıldı
Abcdefgh Mommyhann bende Arçelik aldım ama daha kurulum yazılmadı kazanı galvaniz kazanmış bi kaç yorum da kıyafetleri daha çabuk yıpratıyormuş sanırım
aven Abcdefgh hic duymamistim kazanin resmini atabilir misin buraya ben cok memnunum aksine hic eskitme yaşamıyorum
Aminehumamoms Dlk55blt-rdvn okadar çok büyük farkta küçültmüyor bu yğzden büyğk alıyorum 1 beden güzel oluyor
Mommyhann Abcdefgh ben hiç eskime falan yaşamadım kücülmede olmadı çok şükür 1 senedir kullanıyorum yaklaşık
Abcdefgh aven makinem şuan gelmedi o yüzden fotoğraf atamıyorum çelik kazana göre daha mat bir görüntüsü var sadece
Dlk55blt-rdvn Aminehumamoms lcw dan bi tişört almıştım 20 aylık oğluma 3-4 yaş aldım kurutmaya attım inanır mısınız 1-2 yaş düzeyine geldi. Küçülür diye büyük aldıklarım küçülmüyor, tahmin etmediklerim küçülüyor😂siz hangi programda kurutuyorsunuz peki
fatma_6141 Abcdefgh merhaba benımde kazan galvaniz galiba sorun oldumu beko aldım bilgi verirmisiniz memnunmusunuz fark varmı celikle arasında