Selam kızlar 2 ay 25 günlük bebeğim var ilk ay aşırı fazla sütüm vardı sağdım sağdım buzluğa attım.Stresli bazo durumlar yasadım simdi gene buzluga süt koymak istiyorum ama sağdığımda biberonun dibini bile zor dolduruyor.bebeğimin kilosu iyi ona yetiyor sanırım süt ama artık buzluğa atamıyorum bir yere gidecek olsam yedek sütüm kalmadı.Bu normal mi sizin durumlar nasıl