Ay ben kendimi bu konuda çok başarısız hissediyorum. Pek yemek yemiyor. Genelde meyve yiyor labne seviyor. Yumurtayı yemek istemiyor. Yoğurt yapmayı denedim beceremedim marketteki yoğurtlar da içine sinmedi. Burada bir tek a101 var seçeneğim çok az. Sebze desen zaten kabak var şuan yemek istemiyor patlıcan bir yaş sonrası diye okudum bir farklı olarak semizotu buldum. Onu denicem inşallah. Makarna lütfenden bir şeyler sipariş ettim inşallah onlarla düzgün öğün başlayabilirim.