cattimom benim deli dana kizima 4.ayda demir damlasiyla beraber su icirmeye baslamistik. İlk baslarda normal su bardaginin icine meyve suyu pipetleri oluyo ya ince onlarla iciriyoduk. Bi kac kere parmagimizi tepeden kapatip agzina pipetteki suyu bosalttik, koyduk bardaga pipeti suyu cekmeye basladi. O ara benim dislerimde problem vardi diye bende suyu 1hafta 10gun pipetle icmeye baslamistim, denk geldi biraz☺️ o yuzden ilk denemede pipetle içti benimki. Benimkinden daha buyuk arkadaslar yonlendirici oldu hic almadik bile bunlardan