Mercece12 Oğlum sadece anne, baba, anneanne, dede, gitti, mama, meme ,Allah, annah bu kelimeleri kullanıyor başka kelimesi yok normal mi endişelenmeye başladım eşim çok az diyor
-Manolya- Mercece12 benimkide hemen hemen bunları söylüyor birkaç kelime daha vardir sadece ama normal bence
sezer2022 Mercece12 22 aylığız sadece baba mama gitti bitti diyor 🥺 çok üzülüyorum, doktorumuz erkek çocuklar geç konuşur diyor ama çevremde baskı var, yok şu 10 aylık konuşmuş, yok şu yaşında 20 kelimesi varmış
benimbebegim Mercece12 Benim kızım 21 ayının içinde şuan 3-4 lü cümleler kuruyor kendini ifade edebiliyor ama 3 aydır da kreşe gidiyor etkisi çok büyük oldu bizde ama bu benim kızımın ilerde sizin oğlunuzun geride olduğunu göstermez kesinlikle her çocuk çok farklı evet konuşmuyor de geç tabiki de üzerine düş konuş sürekli televizyon varsa kaldır 22 aylık da henüz küçük büyük adam laflarımı bekliyorlar 🙄
Eliznu Endişelenme arkadaşım. Bence gayet iyi, şuan zihinlerine atıp bianda cümle kurmaya başlayıveriyolar. İnternette gördüğüm bi cümleyi hep tekrar ediyorum kendime böyle zamanlarda. “Her çocuk kendi hızında ilerler, lütfen arkadan itmeyiniz”
Mercece12 Eliznu etrafımda herkes bu çocuk niye konuşmuyor diyor o yüzden endişe ettim teşekkür ederim yorumunuz için
merve_betul Eliznu benimki 26 aylık oda çok konusmjyi ağzının içinde geveliye lafı anlamıyoruz bile oda öyle anne baba gel git hala dede al ver mama su hayvan sesleri çıkarır burnunu falan gösterir sorunca 😊
sezer2022 Mercece12 kendi evimde hayır, ama yarım gün çalışıyorum yarım gün kaynanam bakıyor, ve açtığına eminim