Hayırlı pazarlar arkadaşlar günaydın. Kızım 20aylık, hamile olduğum için 17aylıkken sütten kesmek zorunda kaldım. Sütten kestikten sonra gece uyanınca birşeyler yeme ihtiyacı oluştu, mutfakta görüp makarna bile yediği oldu 😅 sonralarında süte geçtik ama sütünde çok fazlasına kaçmaya başladığımız için kestim. 2 gecedir uykuda uyanıp süt ve mama diyip ağlıyor. Su vereyim diyorum istemiyor. Var mı benim gibi olan bana tavsiye vericek olan 🙋🏻♀️