pnd hayır hayır hıc amelıyat falan yaptırmayın, bız 7 ay cektık damlalar, çaylar doktorlar, bunlar bılmıyo dıye kaç profesor gezdım hepsı masaj dedı yapıyorum ama gecmıyo dedım, cocugun gozu hep akıyordu, bır gun emzırırken besmele cekıp iyice bastırarak yaptım ama tam göz pınarından burnuna doğru bastırcaksınız, aksamına akıntı falan gectı şok oldum. Ben masajı duzgun yapamıyormuşum korkudan cok bastırmak istemiyordum dolayısıyla o tıkanıklık acılmıyormus anında gitti