Kızlar sizce eşiniz forum kullansaydı açtığı postlar nasıl olurdu ? 😅 benim eşim forum kullansaydı postları şu şekilde olurdu kesin 👇🏻
Beyler eşim her şeye trip atıyor ve asla haklı çıkartamıyorum kendimi. Allem ediyor kallem ediyor bir şekilde üste çıkıyor. Sizce napmalıyım?
Bebeğime ‘babayı seviyor musun’ diye sorduğumda sürekli ııı ııı diyor. Baba-oğul bağımız gelişmemiş olabilir mi? Ya da oğlum beni sevmiyor mu?
Eşim regl olduğu dönemlerde çok sinirli ve gergin oluyor ve çok tatlı yiyor önünü alamıyorum. Sadece benim eşim mi böyle sizin eşlerinizde aynı mı?
Nasıl yetişiyorsunuz ya? Hem iş hem eve gelince çocukla ilgilenmek, hem eşinizle ilgilenmek hem de uyumak yani bunlara nasıl yetişiyorsunuz ? Ben eşime yardım da ediyorum ama yine de yetişemiyorum hiç bi şeye siz nasıl bir yol izliyorsunuz?
Vb şeyler olurdu kesin. Biraz tribimden yakınma biraz oğlumuz onu seviyor mu sevmiyor mu sorgusu olurdu tüm postları elepssğğss bi de eminim aşırı linççi olurdu. Nasıl olsa anonim diye önüne geleni linçlemeye kalkardı kesin wkepdğsğeğeğeğ