Masal05ozge Kızlar kurtaramaz mıyım çok canım sıkıldı ya gece kaynatmıstım unutmusum mayalamayı uyku sersemi yorgunluktan aklıma yeni geldi çok ılımışl bende öyle mayaladım tutmaz bu ne yapsam
anayimbenana__ Masal05ozge ziyan olmaz merak etmeyin ben de kesildiğinde peynir yapıyorum mesela kalan suyu da kavanozla derin dondurucuya kaldırıp kek falan yapacağım zaman süt yerine kullanıyorum 5 litrenin 5i de ziyan olmuyor
reyreylo Tekrar azıcık daha ısıtıp mayalasaydınız keşke daha önce yaptım ben o şekilde olmuştu soğumuşsa tutmaz
ilaxidexi Masal05ozge fırını 10 dk düşük ısıda çalıştırıp ısıtın fırını kapatıp içine koyun belki tutar 🤷🏼♀️