Bizde şu an atak donemindeyiz. Kendi kendine emzigiyle uyuyan bebegim simdi ne emzik emiyor ne kendi kendine uyuyor. Uyuyana kadar ağlıyor uyuyunca cabucak uyanıyor. 5 aylik olduk hala devam ediyor. Azaldi ama ne zaman duzelir bilmiyorum. 4.ayinda bebeklerde uyku gerilemesi de olurmuş