Kızlar bebeğim 8 aylık 3 aylıktan beri emmiyor sağdım ne yaptıysam olmadı emmedi sütüm kesildi şimdi bikaç gündür elimde sıktığımda süt geliyor tabi bikaç damla acaba düzenli sağsam tekrar geri gelirmi bide o sütü bebeğime içirebilirmiyim hani uzun zamandır emmiyoya tadı bozulurmu sütün çok içimde ukte kaldı sütümün kesilmesi