rabiaslan Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık uykusuzluktan ağlıyorum rtık çok yoruldum bıktım hayatım zindan oldu resmen toplasam 1-2 saat zor uyyaniliyorum uykusu çok kötü çok hafif bir türlü uyumuyorr ne yapacağım ben hiç halim kalmadoşııııııı
rabiaslan nanelisekerr_ doğduğu gündem beri böyle ama ara ara daha fena oluyor bir saat uyuduğu uyku on yirmi dakkaya düşüyor bu iki ay içinde dört diş birden çıkarıyor belki de ondamdır
rabiaslan Dogacelik yani bilemiyorum iştahı yerinde bence kilosu 13 boyu 82 cm ayına göre çok çok iyi maşallah günde beş defadan fazla emziriyorum üç dört defada ek gıda alıyor
Dogacelik rabiaslan kiloya odaklanmayin cunku meme az az sık sık acıktırıyor. Yiyor ama çabuk acıkıyor diye düşünün. Gündüz memeyi 2ye düşürüp ek gıdayı arttırmanızı tavsiye ederim.
nanelisekerr_ rabiaslan aslında onlar içim çok basit birseu değil ağrılı bir dönem. Öyle düşünüp teselli vereceğiz kendimize benim.bebegim de çok huysuz öyle değildi basen özlüyorum:( :)