37 günlüğüz üç dört gündür kaka mı yapamıyor ne oluyor anlamıyorum ağlıyor durmuyor yiyor gaz çıkarıyor sorun yok ama kakası bugün biraz sert gibiydi ayaklarını oynatıyor elleriyle sürekli hareketli sürekli ağlıyor uyurken bile bazen kıpraşyor neden oluyor ki bu :(