melisemir 3 aylık bebegım var bi ara grip olmuştuk bizden kapmısdı öksuruk oldu saglık ocagına göturmsdum bitkiael öksürğk şurubu önermişti gene doktora gidecem gecmedi . sizin önerdiginiz birşey varmı lütfen nasıl geçer napmam lazım