Deletedmom_120 bebeğim 4 ay 7 günlük. 2-2.5 ay her gün iki kez kakalı, 3-4 çişli bez olurdu. Sonra kakası 3 güne bir 1 defa yapar oldu. 2 hafta boyunca 3 güne bir 1 defa yaptı. Daha sonra 6 gün yapmadı. 6. Günün akşamında acile gittik Dr muayene etti karnı çok rahat dedi. (Ateş,ağlama,sızlanma,şişkinlik,huzursuzluk,kusma yok. Anne sütü ağırlıklı besleniyor, mamayı zar zor yiyor 3 mama değiştirdim) Ama yine de günde bir kez gliserin fitil ve 1 defalık lağma verdi. Karnı rahat olduğundanve ağlaması olmadığından dolayı lağmayı ve fitili yapmadım. 10. Gün oldu hala yapmadı. Lağmayı o zaman yaptım 1.5 bezlik kaka yaptı. Yine sancılanması olmadı. Lağmadan sonra 4. Gün oldu hala kaka yapmadı. İdrarı da azdı. Dr tekrar götürdüm. İdrar enfeksiyonu olabileceğini söyledi tahlil verdik ve enfeksiyon çıktı. Antibiyotik ile nbl probiyotik damla kullandık. Ancak yine kakasını yapmıyor. İlaçlardan sonra 10 gün içerisinde toplam 5 kez kaka yaptı. Bunlardan 3 tanesi tek güne ait. Şimdi yine bekliyorum yapmasını ve Dr a bu hafta gidecez. Bağırsaklarına baktıracam. 38+3 de akciğer enfeksiyonlu doğdu entübe edildi 18 gün yoğunbakımda yattı. Ayrıca 5 güne kadar normal deniliyor, zeytinyağı ile masaj yapabilirsiniz