Kızım 10,5 aylık. Bir kaç gecedir gece uykusu sürekli bölünüyor anlamadığım şekilde. 1 buçuktan 2 buçuğa kadar salladım uyumadı en son kalktık. Hanımımın keyfini bekliyorum. Sizlerde durum ne, atakta mısınız, diş mi, yoksa sizde benim gibi bebesinin keyfini bekleyenlerden misiniz😂