Merhaba, bebeğim prematüre ama 3 kg doğdu. İlk başta 1 numara prima bile çok büyük geliyordu. Şuan 53 günlük, 5.500kg. Birkaç gündür bacaklarında izler farkediyorum ve bez çok aşağılarda kalmaya başladı. Birkaç sefer sızdırmaya da başladı. Sanırım küçülüyor. Ama prima kalıp olarak en büyük bez. 5.500kg çocuğu 3 numaraya mı geçireceğim? Çocuğumun boyu biraz uzun yaşıtlarına göre ondan mı olmuyor bilmiyorum yoksa ben mi bağlayamıyorum, ama şimdiye kadar niye taşırmadı ben bağlayamasam? Deneyimli anneler yazar mısınız lütfen? 2numara prima 4-8 kg aralığı bir de