Zeynep2035 Merhaba anneler kızım 2 buçuk yaşında geceleri uyanarak ayağım ağrıyo bacağım ağrıyo diyo acaba büyüme ağrısı olabilir mi yoksa farklı mi 2 dk sürüyor sonra geri yatıyor ayrı durumu yqsiyan anneler varmı
jap Zeynep2035 kızım 5 yaşında onunda ağrır küçüklüğünden beri. Doktor büyüme ağrısı olduğunu söyledi
masalsahra Zeynep2035 bizimkide öyle buara özellikle mecbur yatarken çok az ağrı kesici veriyorum gece ağlamalrı olunca
Grupyildizi Benim iki kizimda ayni buyume agrisi bencede kantaron yagi suruyorum yada az calpol iciriyorum bende oyleydim ondan hatirliyorum gun icinde cok kosup oynadilarsa ozaman agriyor
Demett_k jap sadece gecelerimi ağrıyor. Benim kızıma da öyle demişti doktor şuan 4 yaşında çok yürürse yorulursa gündzleri de bacakalrım ağrıyor diyo
jap Demett_k çok yürüdüğünde gün içinde de çok ağrısı oluyo. Yakın zamanda ortopediye götürdüm röntgen çekildi. Kemiklerinde bişey yok, büyüme ağrısıdır dedi. Ağrısı olduğunda koşsun zıplasın dedi