Merhabalar sevgili anneler ❤️ 23 günlük bir bebeğim var, taze anneyim ben de 🙏🏻 Oğluma anne sütünün yanında mama takviyesi veriyorum fakat mama verdiğimden beri kaka yaparken ve alttan gaz çıkarırken çok ıkınmaya başladığını ve bu sebeple belli bir süre sonra uykusundan uyandığını fark ettim. Şu an Hipp Combiotic kullanıyoruz. Sindirimi konusunda oğlum acaba zorluk mu yaşıyor, daha kolay sindirilen gaz&kabızlık yapmayan bir mama önerir misiniz ? Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏🏻