hil94 3 ay 18 günlüğüz suanlık bişey yok ama gözüm korkmadı değil oğlum kucak manyağı mamayla besleniyo bütün gün dısardayız ama okuduklarım gözümü korkutuyor neler yasadınız nasıl geçti çok şükür gaz problemi bitti ama yeniden baslarmı🤦🥺
dadmom1 hil94 3 ay 20 günlüğüz 😅 inşallah teğet geçer 😅 Gazın bittiğini nasıl anlıyorsunuz? Her mamadan sonra yine alt üst gazı çıkarıyor musunuz? Birde beslenme aralığı ve miktarı nedir acaba 😅
Hulya0129 hil94 ilk oğlumda bı uyku konusunda sorun yaşadık oda iki gün falandı😂 zaten mama veriyordum uyku aracı olarak memeyi kullanıyordu çok abartılacak bı şey olmadı su an 3 aylık oğlum var doğduğundan beri atak hastasında gibiyim😂 söyleyeceklerim bu kadar 😂
Minigim38 hil94 korkutmak istemem ama 4. Ayı mumla arıyorum 😆20 aylik oldu kızım malum 2 yaş sendromu yaşıyoruz bunların görünce 4.ay balayı gibiymiş hiç zorluk çekmemişim diyorum 😆😆5,5 ay koliktik meğer en kolay dönem o zamanlarmis
ahmethamza dadmom1 kendi alt gazını çıkartıyor. Üstten de siz gene çıkartıyorsunuz ama bazen bebegim kendi çıkartıyor hiç ugrasmiyoruz. Bacaklarını gece falan kendi çekip cart curt bütün gazi bırakıyor. Kaka yaparken sadece boş bi bakış atıyor 😁
hil94 dadmom1 şöyle ki oğlum asla üst gazla kalmıyordu cok şükür kendi gazını kendi çıkarabiliyordu üstten alt zordu bizden zamanla kendi yapmaya basladı havalaar ısınalı yıkıyoruz sürekli günde 3 defa yıkadıgım oluyor👶
dadmom1 ahmethamza Yaaaa aynılar maşallah 🧿 son 20 gündür kendi ağız gazını çıkarmaya başladı ancak ben yine de kalmasın diye masaj yapıyordum yine, endişe etmeyeyim o zaman 😅 uykuları nasıl peki?
ahmethamza dadmom1 uyku değişiyor ortam değişince bi yere gidince saati sasmamasi lazım. Bayram da çok zorlandım. Kucakta sallıyorum ben uyku öncesi bi kahkaha ağlama bağırma sonra sakinliyor sonra uykuya geçiyor. Geceyi ben ise başlıycam diye zorlama olsa öğrettim gündüz istediği zaman uyuyor benim ki uykusu çok gelince ee ee ee bağırıyor bi de gözlerini ovuyor. Ama mama reddi de yaptı meme reddi de.
Newmomm345 Çok şükür bizi teğet geçti bende böyle bir post açmıştım 5 aylık olduk şimdi inşallah sizin de öyle olur 😊🐥🥰
dadmom1 ahmethamza Aaaa sizde mi işe başlayacaksınız 🥹 bebeklerimiz de aynı ❤️🧿 ne zaman başlayacaksınız? Kim bakacak acaba
ahmethamza dadmom1 ben evden çalışıyorum iki hafta oldu başlayalı 13 şubatta doğdu bebeğim valla eşim kardeşim bej dönüşümlü bakıyoruz