Merhaba arkadaşlar, bebem 3 aylık ve ben biraz yeme işini takanlardanim. Mama + meme şeklinde gidiyorum çocuk iştahlı kilolu doğunca baştan beri öyle gitmek durumunda kaldım uzatmiyim pompa aldım bebebao sütüm hem artsın hem de mamayı da komple kesip anne sütü alsın full. Diye anlamadığım şu bu bebeğin yanlış bilmiyorsam ortalama 120 150 CC besin almasi gerekiyor öğün başı. Bendende bı kere gece o da 100 CC cikmistir onun dışında 60 çoğu zamanda 30 felan çıkıyor. Makina mi çekim gücü verimli değil ya da süt mü çok yok çözemiyorum e bebek o kadar sütle bu kadar kiloyu nasıl aldı diyorum bı yandan. İlk pompa tecrübem siz olsanız ne düşünürdünuz makina mi tam bosaltmiyor yahut sütüm mü sandığımdan az olabilir? Nasıl anlayabilirim böyle olunca mamayı da cesaret bulup kesemiyorum ben