Kızlar ön lisans kpss ye başvuru yaptım ama şöyle bi durum var ben bir sene okudum üniversite yi sonra gitmedim bıraktım kaydımıda sildirmedim öyle kaldı ama ön lisans kpss ye başvuru yaparken okuyor olarak görünüyorum yani başvuru kabul edildi ödeme yaparsam sınava girebileceğim şimdi sonradan nasıl olucak ben hep severim yani bilgilerim hep taze güzel puan alabilirim ama bu benim işime yararmı sonuçta üniversiteyi bitirmedim okumadım ama girebiliyorum anlamadım yani