Bende öyle duydum hem spa da öğretilen masajlarla anne bebek arasındaki bağın kuvvetlendiğini de duymuştum, İstanbul Üsküdar da oturuyorum kuruluşu yeni doğan hemşiresi tarafından yapılan yeni açılan işletmeye gideceğim. Yeni doğan hemşiresi olmasından daha verimli olacağını düşünüyorum yerleşim olarak yakınsak aklınızda bulunsun