ralpyyy başınız sağolsun tüm kayıp verenlerin de başı sağolsun öyle ki sanki beni anlatmışsınız bizim annemiz yoktu babam hem anne hem babaydı ve hatta sırdaşım arkadaşım en yakın dostum ben hepsini çok kısa sürede kaybettim korona bir anda babamı aldı götürdü rüya gibiydi hala anlayamadım çünkü ani kayıplar daha beter hafıza algılayamıyor kabullenmek zorluyor