Bebeğim 1buçuk aylık oldu. Hala tazyikli sütle tam baş edemiyor. Ne zaman düzene girer bu? Emzirmek gerçekten ona da bana da işkence oluyo. Bebeğim emerken boğuluyo öksürüyo kızıyo memeyle kavga ediyo 3 4 dakikada üst gaz çıkarma ihtiyacı oluyo. Üst gazı çıkardıktan sonra ya tekrar emiyo ya da tutmuyo bir daha. Az emdiği için 1 saati bulmadan tekrar acıkıyo meme istiyo. Tekrar başa dönüyoruz. Bu yüzden uykuları da yarım yamalak. Gece pek yaşamıyoruz bunları. Gündüz daha çok oluyo. Var mı bi çözüm öneriniz?