Aycan12ay 2 sene önce Eylül’ün son haftası gitmiştik çok korkmuştuk giderken çünkü yola gece çıktık sabaha karşı t-shirt üstü uzun kollu gömlek şişme yelek giyip arabanın kaloriferini açmıştık o kadar üşümüştük yolda sabah 10 gibi Antalya’ya vardığımızda otele kadar dayanamayıp benzinlikte üstümüzü değiştirdik şortlara geçtik ve 1 hafta boyunca klima ile durduk orası çok farklı hava olarak Ekim ayını bilmiyorum ama Eylül sonu bence ideal belki ekimin ilk haftası da güzel olabilir