Merhaba arkadaşlar kızım 16 aylık ve son 1,5 aydır yemek yemiyor sevdiği şeyleri 2 lokma alıyor sonra yemek istemiyor ağlama krizine giriyor. Tabakla önüne koymayı denedim ama asla ağzına almıyor yere atıyor. Sadece emmek istiyor beni her sıkıştırdığı anda memeye yapışıyor. Bu durumu nasıl aşabilirim artık benim psikolojim bozuldu 🥺