Bir saate yakın gaz çıkarmaya çalısıyorum bazen çıkarıyor bazende hiç çıkarmıyor. Yatırıyorum uyuyor ama iki gündür tam uykuya dalmıyor. Doktor bazen çıkarmayabilir demişti gazı çıkmayan bebek kusar mı? Kusma da yok. Başka ne yapabilirim hangi yöntem ağızdsn çıkarır ki. Gaz çıkardığında mutlu oluyorum ya gerçekten yenidoğanla ilglenmek zormuş