beyoglu67 yavrupotuncek iki bacak bi tane de agizdan verildi bi ilac Ateş yapmadı da agri yapti sanırım huysuz oldu biraz Calpol verdim aksam öyle atlattık ilk gün
yavrupotuncek beyoglu67 bize ağızdan olanı ayrı bı zamanda yapacağını söyledi ay bu aşılar bı bitseydi ya 9. Ayda varmı peki yoksa 12 demi bundan sonrakiler
beyoglu67 yavrupotuncek ayni anda yaptilar bizimkini Ayda olan asiyi ben kizima da yaptırmadım oğluma da yaptirmicam. 12.ayda tekrar yapilacak zaten diye Mülteciler yüzünden konulan ek bi doz zaten bu. Bizim etrafımızda mülteci de yok pek o yüzden 12. Ayda yaptircak direkt ben