Ama bizim doktorumuz en geç 20 de uyusun büyüme hormonlarının salgılanacağı saatte uyanık olmamalı dedi o yüzden her akşam aynı stresi yaşıyoruz bebeğime de akşam 7 dediği zaman bir haller oluyor ağlama huysuzluk başlıyor uyutmaya çalışmam da onun stres rutini oldu sanırım🙁