zey136 arkadaşlar koltuğumun her yerine krem döküldü. yapısı yoğun olduğu için izi kaldı koltukta bi türlü çıkmıyor :(( koltuk yıkamacı bile çıkarmadı o kalan beyazlık nasıl çıkabilir bi fikri olan varmıdırrr