kayaailesi457 Dönüşümlü calpol ve parol şurup veriyorum ama sadece bogaz ve kafa kısmında bir yükselip iniyor dün grip oldum bugün çocuğuma bulaştı ateş seyrediyor sirkeli su yapamıyorum durdurmuyor üstü de ince başka önerileriniz
kayaailesi457 kayaailesi457 ılık duş ta aldırdım yatmadan önce diste patlıyor aynı zamanda ama ateş seyretmedi bir haftadır hep huysuzluk vardi
Kelebekk17 kayaailesi457 sirkeli su yapmayın zaten zararlı onun yerine normal suya biraz limon sıkın limonu çoraplarına sıkıpda giydirebilirsiniz oda ateşi söndürür bide baş bölgesinde sadece ateş olması dişten kaynaklanıyor diye duymuştum
Mommyhann kayaailesi457 sirkeli su çok zararlı yapmayın ılık bi duş aldırın eğer ilaçlara rağmen düşmüyorsa bi doktora götürün crpsi yüksek olabilir enfeksiyonda ilaçsız biraz zor geciyor malesef cok gecmiş olsun
kayaailesi457 Kelebekk17 Mommyhann sirkeli su yaptım 10 dkka sonra yere koyduk yürüsün diye oksurdu öksürüğü arkasına kustu rahatlamismidir