Selamlar. Kızım 37+1 de dünyaya geldi. 3 gün sonra da sarılık olduk ve 3 günlük hastane sürecimiz oldu. Şükür atlattık mama takviyesi ile. Emme refleksi kuvvetsiz güçsüz. Yenidoğanlarda normal mi sonradan bu durum düzeliyor mu yani emiyor kızım ama memede uyuyakalıyor zor uyanıyor. Emdiği zamanlarda da narin bi şekilde emiyor. O yüzden sütün yetip yetmedğini anlayamıyorum.