atlasgizem03
İlk çocuğum tam olarak 6aylıkken oturuyordu onun öncesinde 4-5 aylıkken destekliyordum hep hafif yayık oturur şekilde yanlarında yastıklarla fotoğrafları var bir sürü. 3.aydan itibaren destekli oturtmaya başlayın diye öneriliyor birkaç ay alıştırma yapmalı ki çocuk ek gıdaya geçtiğinde oturup yiyebilir hale gelsin diye şuan 2,5 aylık ikinci bebeğim de yavaş yavaş desteklemeye başladım kafasını tutabiliyor çünkü baya takip ediyorum devamlı. Sizinki 8aylık mesela elbet bir şeyler yediriyorsunuzdur oturmadan nasıl yediriyorsunuz tehlikeli biraz