Kızlar oğlum doğduğundan beridir memeye bir türlü alıştıramadım beceremedim belki de bilmiyorum. Yine emziriyordum ama mama da alıyordu. Hamdolsun 7. Aya kadar emzirdim sonra bıraktı emmedi ek gıdadan sonra. Neyse 1 hafta emzirmedim ama dün gece dedim ki bi deneyeyim uyku arasında alacak mı diye ve aldı emmey başladı. Sorum şu meme de bekletilmiş süt bebeği zehirler mi? Meme de olan ve 1 hafta emzirmediğim için eski süt mü olmuş oluyor?