Selam kizlar.benim meme ucu yara olmuwdu.biraz iylesmisdi bu aralar.dun gece bebegim memede cok kaldi ha agliyordu meme istiyordu gazi var diye memede bazen rahat durmuyordu neyse.sabah kalktim meme ucum kirmiziydi bide meme pedim cok az damla gibi kan yeri vardi bebegimi emzirdim yarim saat sonra kan kustu.nasil kan?sut icdikden sonra bebek katı süt kusarya,oyle ama kan.cok korktum.memeden gece bilirmi o kan?ama bakiyosun memeden sut geliyor kendim saĝdım.ama meme ucum ustu kirmizi kan