nisosh çok yakınımın kızında vardı o yüzden az çok bilgi sahibiyim
onun kızı çok tv izliyordu, otizm riskli çıkmıştı aslında uyaran eksikliği
bir zaman özel eğitim aldı sonra annesi ilgilendi tabi 0 ekran ilerlediler
tanı aldığında 1,5 yaşındaydı 2,5-3 arası yaşıtlarını yakalamıştı
eğer sizde de tv olayı varsa muhtemelen uyaran eksikliğidir
tıpta uyaran eksikliği ibaresi yok atipik otizm olarak geçer genelde ama özel eğitimciler genelde uyaran eksikliği derler ekran maruziyeti varsa
bence özel eğitim almalısınız ve uygun görülürse kreşle de pekiştirilebilir