kubokub
Diş çıkarıyor olabilir belki çok salya akıtıyor veya tükürük çıkarıyor mu? Ağzını bir kontrol ettiniz mi diş kaşıyıcıyı biraz soğutup diş etlerine sürmeyi falan deneyin belki rahatlar eğer ondan huzursuzsa onun dışında en iyisi banyo yaptırmak bence çoğu zaman su iyi geliyor bi de yaz ayındayız sıcaktan bunalıyor da olabilir çoğu zaman belki ondan ağlar benimki de 2,5 aylık şuan bazen bakıyorum teni çok sıcak ellerimi ıslatıp yüzüne kafasına kollarına falan sürüyorum biraz ferahlasın rahatlasın diye bunu ağlıyorken yapmak hem ilgisini de dağıtıyor deneyin. Benim ilk bebeğim de 4aylıkken alttaki dişleri çıkmaya başlamıştı onda böyle belirtiler yaşamadık ama çoğu bebekte huzursuzluk oluyor diş çıkarma için erken diye düşünüyorlar bazen ama değil aslında