Merhabalar 40 günlük bebeğim emerken sürekli ıslık sesi çıkartıyor emerken çok fazla genzine kaçıp boğuluyo sağım yapıyorum makas şeklinde mememi tutuyorum oma rağmen genzine kaçıp boğuluyor. Uyurken sürekli tükürüğünde boğuluyo doktorlar normal olduğunu söylüyor bu durumu yaşayan var mı acaba