Arkadaşlar merhaba, ben 35 yaşında üç çocuk annesiyim. Edebiyat alanında yüksek lisansımı tamamladım. Ardından çocuklarımla ilgilenmek istediğim için devam etmedim. 4, 2,5 yaşlarında iki kızım ve 3 aylık bir oğlum var. Gurbette tek bakıyorum. Eşimin dışında destekçim yok yani.
Kendime eğitim alanda bir yatırım yapmak istiyorum. Ya da herhangi başka bir alanda…
Önümde nereden baksanız 4 yıllık bir zamanım var. Hayatımın sadece böyle çocuklar ve ev işi şeklinde geçmesini istemiyorum. Ama aklıma da pek bir şey gelmiyor. Dikişe merakım var, perde vs dikebiliyorum. Çok profesyonel olmamak kaydı ile fotoğraf çekmek hoşuma gidiyor. Var mı bir fikriniz? Ne yapabilirim?