rabiaozdmr bu dediğiniz daha ileriki yaşlar için olabilir. Şuan görüp isteyecek bir yaş değil 2 yaş. Sendromun yoğun olduğu, isteklerini tutturdugu zamanlar evet ama telefon gormeyen çocuğun telefon diye tutturduguna da hiç sahit olmadım. Arkadaşı komşuyu görmek farklı her gün evde buna maruz kalmak farklı. Ben aman sıfır ekran büyüsün diyenlerden de değilim. Bir şekilde maruz kalıyorlar, görüntülü konuşma bile bir ekran maruziyeti. Sınırlandırılmiş bir şekilde verilse elbette faydalı bile olabilir. Ama uzmanlar bunun için bile 3 yaş sonrasını öneriyorlar bas bas bağırıp. Size güzel eğitici şeyler gibi görünen şeyler aslında faydalı olmayabilir, hızlı akıştan kaynaklı dikkat eksikliği, odaklanamama problemi yaşıyorlar daha sonra. Yani burda bir sorununuzu anlattınız. Bende tecrübelerimden bundan olabilir olabilir dedim. Siz buna hâlâ katılmıyorsunuz hâlâ ,kendiniz bilirsiniz.🤚🏻