incibaby bizde 5 ay 10 gunluk doktor bize 6 ay da dedı sadece anne sutu alıyor ondan ben ara ara verıyorum bugun bezelye verdım 1 cag kasıgı cunku cok hevesli ıstıyor belli ediyor sofraya oturduğum an durmaz kucak ister oda yemek ıstıyor bende az az veriyorum labne verdım gecen 3 gun boyunca bugunde bezelye 2 gun daha verırım bıde ben kendim degılde kasıgın ucundan elıne verip kendı yemek ıstıyor ben verince hepsini geri cıkarıyor neyse dedım kendı yesin oyle yapıyorum bende bunun sıkıntısını ceker mıyım ki ay