Bebeğimin hep bir emme sorunu vardı iki aydır ayakta pış pış yaparak emziriyorum o da 5 dakika en fazla bu bir haftadır da kucakta uyumak istiyor desteksiz uyuyan bir bebek son haftamız 5 aylık olucaz ve kucağımdan beşiğe bırakınca ağlıyor bugün bir bez kullandı sadece aile hekimine emmiyor dedim ama dediği tek şey inatla devam et az değil 7 kilo bebek her gün kucağında pış pış yaparak emzir sinirleniyorum ağlıyorum bazen ona kızıyorum kendime daha çok kızıyorum bu yetersizlik düşüncesi içimi yiyip bitirdi ne yapıcam bilmiyorum