defnevedoruk annevebebegiii__ tam dedim galatasaray maçları bitti kurtuldum simdi bu maçlar basladı, kocamı kapıya koyup satılık ilanı asmama az kaldı
Gly_87 annevebebegiii__ esten ziyade benim ailemin yarisi almanyada..1 haftadr kendilerinden gecmisler..ta ki bugun 3-0 maglup olana kdr..mehter marsiyla stada gidiyolardi yanlarina yakin alman arkadaslarinida almislardi 😂😂
annem41 Diğer maçlar neyse mesela milli takım olunca maçın “M” anlamayan kocamı bile tv karşısına alıyorum bizde de tam tersi ben aşırı maç koliğim 😂😂 kızmayın kızlar 4 erkeğin içinde büyüdüm vurmalı kırmalı şeyler deyince ben
mobesebesir annevebebegiii__ gs maçlarını hiç kaçırmaz yanında bende alıştım ama bugünkü maçtan hiç tat alamadım. Oysaki maç başlamadan ayetel kürsü okuyum uflemistim tv ye kazansinlar diye