G-e40 Merhabalar anneler bebeğim çok öksürüyor uykudan uyanıyo başına yastığını yüksek koyuyorum ama çok öksürüyo doktor antibiyotik başladı dün geceden beri kullanıyorum arada ateşide çıkıyo ne yapmalıyım başka öksürüğe çare
barlas53 G-e40 benimkide çok öksürüyordu doktor antibiyotikle aferin başlattı ama brn prkmrz tereyag limon yapmıştım baya etkiledi günde her gün verdim kaşık kaşık 11 aydan sesleniyorum 6 aylıkkende vrmiştim pekmez limonu bu arada
K2C2 G-e40 16 aylık bebeğim öküsüğü başladığı an sabah akşam tereyağı pekmez limon karışımını veririm ilerlemeden geçer