Merhaba bebeğim 6 aylık yaklaşık 1 haftadır mama içmiyor biberonu verince ağlıyor. Kaşıkla zorla veriyorum ac kalmasın diye püre kavanoz pirinç unu yada yoğurt içine meyve katıyorum. Mamasını da degistirdim fayda etmiyor doktora götürdüm kacgun daha böyle olursa getirin dediler sizin bebekler de böyle mi acaba sadece mama ile besleniyordu anne sütü yok. Bebeği böyle olupta çözümü bulan var mı acaba ?