4 yaşında ve hâlâ parmak ucu yürüyor nedeni nedir herkes yürüyüşünü söylüyor öyle yürüdüğü için düşüyor çoğunlukla ve hızlı yürüyor yavaş yürüyünce basabiliyor aslında. Ortopedi randevusunu bekliyorum. Diğer türlü konuşma anlama dinleme gibi şeyleri iyi