buse94 3 yaşında artık sizi çok iyi anlar. Biran önce kesin derim. Zaten beslenmesinden herşeyi alıyor vitamin açısından. Çok zararlı çok. Ağız alışkanlığı olmuştur. Mamanın içine su koyun her gün biraz daha fazlalaştırın derim. Artık böyle yapıyorlar dersiniz. Sırf suya dönün bir zaman sonrada derim