Merhaba arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum. Bir yaşında bir oğlum var sürekli dış kapıya gidiyor ve dışarı çıkmak için ağlıyor dışarı çıkarttığım halde eve geldiğimiz zaman kriz geçiriyor sizde böyle bir durum yaşadınız mı artık ne yapacağımı şaşırdım.